Kolo Zase Signál Bezdrátové Dálkové Horské Kolo Zadní Světlo Na Kole Světla Blikající Světla Bezpečnost Varování Obrátit Siginals

754.18 Kč 301.72 Kč Doručení zdarma

Štítky: kolo indukce, muž směrovka, velké kolo světla, bicycl, pit bike zadní, město horské kolo, silniční cyklistika světla, kolo turn, kolo zadní světlo lampa, cubrebotas ciclismo.

Popis

• Typ: Kolo Zadní Světla
  • Certifikace: Kolo Zadní Světla
  • Jméno: kolo blinkry

*1. To má dvojí-účel, koncová světla a směrová světla, který je snadno ovladatelný. *2. Tip soustružení světlo má žluté světlo displej, který je stručné a jasné. *3. Bezdrátové dálkové ovládání, jednoduché a pohodlné, snadno se instaluje, dvě velikosti gumových kroužků, vhodný pro řídítka různých velikostí. *4. Prostřední tlačítko na dálkovém ovládání můžete ovládat červené LED výstražné světlo zadní světlo, a levé a pravé tlačítko, respektive ovládat žlutá LED směrová světla. *5.IPX4 povrch vodotěsné efekt je zvláště vhodný pro noční jízda a nízká viditelnost použití.Potápění není podporován, prosím, suché to ihned po navlhnutí v dešti, a pak uložit na suchém místě.Metoda operace: 1. Otevřete zadní plášť zadní gumy světlometů ,Dát to s vaší vlastní 2 * AA baterie. 2. Stiskněte a podržte ocas vypínač tlačítko, dokud LED indikátor bliká, pak stiskněte na regulátoru tlačítko správné heslo.Poté můžete nainstalovat a potom ji znovu nainstalovat. 3. Kombinovat světlo a řadič s odpovídajícími držáky a umístit je v místě.Dálkové ovládání popis: 1. Odbočit vlevo tlačítko: Stiskněte tlačítko doleva tlačítko, tlačítko, indikátor bliká, levé zadní směrové světlo začne blikat, a pak stisknout tlačítko pro vypnutí indikátor. 2. Odbočit vpravo tlačítko: Stiskněte odbočit vpravo tlačítko, tlačítko bliká kontrolka, otočte zpátky, a pravá kontrolka bliká, pak stiskněte tlačítko pro vypnutí indikátor. 3. Indikátor LED tlačítko: Stiskněte LED tlačítko, tlačítko, kontrolka stále svítí, červená kontrolka na zadní světlo je obvykle na; stiskněte LED tlačítko znovu, tlačítko, kontrolka bliká a červená kontrolka na zadní světlo bliká.Stiskněte LED tlačítko znovu pro vypnutí červené světlo na zadní světlo.Zadní světlo: spínač, tlačítko, červená LED kontrolka, žlutá LED kontrolka.

Specifikace: Materiál: plast Velikost: 12.5 × 3.7 × 4cm Popis Funkce: 1. Dálkové ovládání: k Dispozici jsou 3 tlačítka celkem, a každé tlačítko je vybaveno indikátorem. (Baterie: 2032, součástí balení) 2. Zadní světlo: červená LED výstražné světlo a žlutá LED kontrolka. (Baterie: 2 × AA, není součástí balení) Obsah Balení: 1 * Světlometu 1 * Světlomet montážní páska 1 * dálkové ovládání 1 * Dálkové Ovládání Stojan 2 * Dálkové ovládání pásu 1 * Šroubovák 1 * Návod k použití Poznámka: 1. Všechny obrázky byly profesionálně kalibrované, ale vzhledem k okolní světlo a zobrazení různých zařízení, nastavení, obrázky a předměty, které vidíte, může mít nějaké odchylky. 2. Data se ručně měří, může tam být nějaké odchylky, ale to nemá vliv na použití.

balíček

Hodnocení: 3.33 out of 5 (3 votes)

Garion35 2020-11-12

Do not work on one side. I sent photos do not want to replace

Tantsor333 2020-10-28

Friendly and helpful.

Brianna Sk8 2020-11-26

Exactly the description, but the seller could pack it or a more protected wrapper since it's all been chafed